čtvrtek 21. dubna 2016

Koláž

Kout v obývacím pokoji se opět změnil. Po kolikáté už? Nevím. Tohle bude určitě taky mezifáze, jak se znám. Je to snad nejnestabilnější místo v domě, tedy co se dekorací a nábytku týče.

Jednak přibyla další skříňka Besta. Miluju Bestu a její variabilitu. Tuším, že to už jsem na blogu také psala. A už teď mohu napsat i to, že jsem ji nepořizovala naposled. Mám s ní ještě nějaké plány ;-) Bednu na kolečkách, ve které měla Mary hračky, jsem přesunula ven do dětského domku na jiné hračky (kde se tady ty hračky pořád berou?!). Hračky jsem přebrala a zbytek hezky napasovala do nové skříňky. Ještě musím pořídit takový ten magnetický otevírač, aby se Marušce skříňka otevírala pohodlně. Máme ho použitý v celé kuchyni a nedám na něj dopustit.

No a konečně jsem si vyrobila menší koláž z fotek. Koláže jste museli vidět na zdech v pracovnách a obývácích mnoha nordic blogerek. A mně se to zalíbilo natolik, že jsem přesunula své oblíbené obrazy do ložnice a také seskupila pár svých oblíbených fotografií nad skříňku. Výhoda je to, že se mi to jen tak neomrzí, protože fotografie se dají lehce obměnit. Třeba už teď mám další nápady na rozšíření koláže a o víkendu zas něco nafotím. A kdyby se mi koláž přeci jen omrzela, tak vím, že všehovšudy vyšla na pár korun a já se vrátím zpět
k zarámovaným obrazům.

Mějte se báječně, Katka








2 komentáře:

  1. Tak tady si troufam rict, ze mame neco spolecneho - jednak lampu:-), naklonnost k Besta, i ja s ni mam plany, ale uvidime, to az casem, i ke kolazim - mam doma nekolik a menim:-).
    Je to moc pekne.
    Mej se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, ted jsem se dívala na blogu, že máme společnou i tu lásku k Arálii :-) Moc děkuji! Katka

      Vymazat