sobota 25. března 2017

Styloví pomocníci do kuchyně / Kitchen stuff

Po třech týdnech jsem zpět. A i když to možná vypadá, že to tu zanedbávám, opak je pravdou. Pracuji na několika mně opravdu milých věcech a těším se, až spatří světlo blogového světa. Jen toho času bych potřebovala asi tak 2x více, pak bych byla ta nejspokojenější žena ;-) Ono pokud chcete skloubit rodinu, práci a své koníčky a chcete-li, aby nic nebylo na úkor ničeho, pak to stojí velké úsilí a  vyžaduje to pokročilé znalosti time managementu :-) Takže se občas na konci týdne cítím jak super žena (velmi často jako vyždímaná super žena), když se ohlédnu, co vše se za těch 7 dní dá zvládnout. :-D

Dnes mám pro vás pár novinek, kterými jsem si za poslední dobu udělala radost. Na LALA design konečně dorazila mnou dlouho očekávaná kolekce doplňků do kuchyně (později i do koupelny) od Zone Denmark. Na e-shopu už můžete najít některé jejich produkty a mnoho z nich bude naskladněno během následujících dní. Já mám doma už s předstihem sety peili misek, které jsem pro vás nafotila hned při několika příležitostech. Jejich všestranné použití je tedy jasné a proto jsou u nás doma tolik oblíbené. Využijete je na skladování potravin, ale určitě si je dokáži představit i v koupelně nebo třeba v pracovně. Svým jednoduchým tvarem zapadnou kamkoliv. Další pozitivum vidím v tom, že se v nich dá naservírovat salát či jakákoliv příloha a pořád to na vašem stole bude vypadat stylově. Poté jednoduše můžete uzavřít a uschovat v lednici pro další servírování.

K peili jsem si pořídila ještě další doplňky z téže kolekce. Neodolala jsem... Bavlněná útěrka se vzorem, který mi připomíná Bezierovy křivky, rovněž vyniká kvalitním zpracováním a je to právě další z těch, do které se neutírá :-D. Tady se vždycky musím pousmát - téměř každá návštěva se při pohybu v kuchyni ujišťuje, zda právě ta či ona útěrka je tou skutečně používanou a ne tou ozdobnou :-) Legrační, že? 

Poprvé se na kuchyňské lince ocitl i stojan na nože, kam odkládám ty tři nejpoužívanější. Je fajn je mít po ruce a nemuset je lovit ve změti nožů dalších. Poslední drobnosti, které mi také udělaly radost a uzavírají můj kuchyňský komplet od Zone Denmark, jsou minutky a silikonová podložka pod horké hrnce.

Pokud tedy hledáte pomocníky do kuchyně, které budou krásně vypadat a zároveň dobře sloužit, pak  mohu doporučit právě ty od Zone Denmark. 

Mějte se parádně, hezké první jarní dny.
Katka















7 komentářů:

  1. Katko, nadherne vecicky, misticky, fotecky. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, z těch misek jsem byla opravdu nadšená. Jsou krásné. Děkuji, papa

      Vymazat
  2. Vše krásné. Musím napsat to stejné co Marcelka, napadlo mě hned to stejné. Krásné věci, barevné misky a fotky, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, děkuji moc. Věci od Zone Denmark jsou pastvou pro oči - opravdu samé krásné věci a myslím, že se od nich máme ještě na co těšit, až se naskladní zbytek věcí na e-shop laladesign.cz
      Děkuji za návštěvu, mějte se, Katka

      Vymazat
  3. Tyjo, musím uznat, že naprosto parádně zařízená kuchyň. Klobouk dolů. :) Já tu svou teď také trochu předělávám. Ráda bych do ní koupila nějaké modernější doplňky a nějaké věci, které mi tu pořád chybí. Nedávno jsem třeba zjistila, že mi v kuchyni hrozně chybí nějaká kuchyňská váha Nikdy dřív jsem ji moc nepotřebovala, ale když ji člověk najednou potřebuje, tak zjistí, že ji nemá.

    OdpovědětVymazat
  4. Bez kuchyňských pomocníků by to nešlo :-) . Já jich mám na lince také spoustu. Nemohla bych mít linku holou, bez žádných věcí, to bych si pak připadala jak v nemocnici na operačním sále :-D . Já mám ráda hodně dekorace a různých drobných věcí, které dělají každou kuchyni originální :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to by mne tedy opravdu zajímalo, kde se takový pomocníci shánějí, protože já jsem sháněla také, ale nemohla jsem najít žádné za normální ceny... No, já třeba na této stránce zde hledala také a podařilo se mi najít něco málo, ale stále to není ono no :/

    OdpovědětVymazat