neděle 26. listopadu 2017

LALA stromeček

Tak i letos si nazdobím stromeček u nás doma na dvakrát. Premiéru toho letošního zdobení jsem měla právě dnes a to pro můj srdcový e-shop LALA Design. A i toto zdobení muselo proběhnout na tajňačku, takže celé věci předcházel přesun Marušky do bezpečné vzdálenosti. Pak následoval přesun stromku z garáže do obývací části domu a já mohla začít.

Podoba stromku, kterou vidíte na fotografiích vlastně nebude tolik odlišná od podoby našeho stromku, protože jsem se rozhodla část ozdob si nechat a ty naše loňské trochu obměnit. Základem zůstanou bílé skleněné baňky a doplní je můj letošní velký favorit - ozdoby dřevěné. S jedněmi z nejhezčích kousků letos přišli dánští Hübsch. Posuďte sami, jak moc hezky vypadají dřevěné skládací hvězdy v kombinaci s dřevěnými stromečky a dřevěnými skládacími šiškami. I cena je hodně přijatelná, takže částečná obměna vánočních ozdob mě určitě nevyšla na žádný ranec. Pokud máte rády ručně skládané papírové ozdoby, dozajisté vás nadchne sada tří ozdob Soft.

K dřevěným ozdobičkám se výborně hodí i papírové, takže pokud uvažujete o takové kombinaci, doporučuji omrknout tyto malé papírové hvězdičky a malé papírové andílky. I dánská značka House Doctor mě letos moc potěšila svými jednoduchými a přitom tak hezkými ozdobami, prostě já na ty načančané věci moc nejsem :)

Ale přeci jenom jsem měla trochu pocit, že stromek potřebuje trochu té vánoční elegance, což rozhodně splňují skleněné baňky Feather, které se prodávají v sadě o dvou kusech a různých průměrech. I další skleněné baňky Snow a sada čtyř ozdob Xmas Glass s decentním nápisem a vločkou budou velice elegantním doplňkem pro váš stromek.  Od dánských Bloomingville pochází rovněž sada čtyř skledněných ozdob White Glass s obrázkem jelínka a jemných černých hvězdiček.

A bez čeho by stromek nebyl kompletní? No přeci bez vánoční hvězdy na jeho špičce. Konkrétně tato  vánoční hvězda je celá z bílého, postříbřeného drátku a také jsem ji neodolala, takže ozdobí i náš stromek o Vánocích.

A ještě jeden tip pro vás. Sháníte-li bytelný a stabilní stojan na vánoční stromek, doporučuji se podívat na tento kovový stojánek. Stromek se do něj upevňuje opravdu rychle a lehce a nebylo třeba žádného přířezu či jiné úpravy. Na LALA Design ho seženet ve dvou barevných provedeních  - černá a bílá.

Ať už bude váš stromek jakýkoliv, přeji vám už nyní, aby byl tím nejhezčím a okolo něj zavládla ta pravá vánoční "atmoška" :)

Mějte se krásně, v týdne zase "na viděnou".
Katka

















Žádné komentáře:

Okomentovat